کلاه گیس طبیعی مردانه
نوشته شده توسط : رعنا

پروتز مو

پروتز مو صفحه ای می باشد که تار موها در آن قرار میگیرند، این کلاه گیس ها از پروتزهای “های تک پزشکی” با تکنولوژی نانو ساخته شده که آب و هوا به راحتی به کف سر میرسد و از آن عبور میکند.

موی طبیعی

تار موهایی که در کلاه گیس های طبیعی استفاده می شود تار موهای صد در صد انسانی می باشد که به صورت تار به تار داخل پروتز قرار داده شده است.تمامی کلاه گیس های موسسه موکاران آزمایش شده و تاییده ی وزارت بهداشت را دارد و تمام این کلاه گیس ها از کشور کره جنوبی وارد میشوند.کلاه گیس های رایج در بازار از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده که کاملا تفاوت دارد با این گونه کلاه گیس ها و قابل مقایسه با این کلاه گیس ها نمی باشد.

هشدار: در خرید کلاه گیس مردانه ها طبیعی باید به این موضوع توجه داشته باشید و از موسسه ای که این کار رو ارائه میدهد بخواهید برای شما کتبا بنویسد که این کلاه گیس ها از موی انسان ساخته شده متاسفانه برخی از موسسات از موی حیوانات برای ساخت این کلاه گیس ها استفاده میکنند که شایع ترین آنها موی گاومیش میباشد.

کلاه گیس طبیعی مردانه

کلاه گیس مردانه روش درمانی برای افرادی است که ریزش های وسیع را تجربه کرده و به علت مشکلات مختلف کانددای کاشت مو نمی باشند و میتوانند با استفاده از روش کلاه گیس طبیعی یا همان پروتز مو صاحب موهای طبیعی و چهره زیبا شوند.

پروتز مو یا روش کلاه گیس طبیعی روشی عالی و بی دردسر بوده که در کلینیک ها و مراکز مو مشغول به ارائه هستند و مرکز موی ایندرا انتخابی عالی برای مرکز مو در جهت دریافت کلاه گیس مردانه طبیعی می باشد .

چرا خرید کلاه گیس

ظاهری طاسی سر برای هر فردی خوشایند نیست، از این رو راه چاره استفاده از کاشت موی طبیعی یا خرید کلاه گیس مردانه طبیعی و یا مصنوعی است. کلاه گیس یک مجموعه از تارهای موی طبیعی یا مصنوعی است که به همدیگر بافته یا چسبیده است. این روزها انواع کلاه گیس های کوچک ساخته می شود تا تنها بخشی از سر را که دچار طاسی و کم مویی شده است، پوشش دهد.

استفاده از کلاه گیس مردانه

مرکز موی ایندرا ، طبق انداره و فرم سر هر فردی کلاه گیس طبیعی را میسازد به همین خاطر ظاهر طبیعی آن کاملا حفظ شده می باشد و خط رویش طبیعی را نیز دارد .

منبع: https://www.kolahgiss.ir/





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: